{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلیا موندن ولی....

خیلیا موندن ولی....
دیدگاه ها (۰)

البته خیلیا جا موندن

هیچ کس بعد هیچکس نمرده!ولی خیلیا بعد خیلیا زندگی نکردن...

هیچ کسی ادم موندن نیس پس خودت برا خودت بمون بهتر از اسرار بر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط