{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب خواستم یچیزی بهتون بگم

خب خواستم یچیزی بهتون بگم





ما یه اکیپ داریم که همه رو داریم فقط یه نامجون نداریم اگه کسی بنظر خودش با ثبر و ایوب هست بهم بگه که بیاد ممنون
دیدگاه ها (۲۸)

بیاید حرف بزنیم حوصلم سر رفته

اممم بیا پی برات توضیح میدم

جدا شما این همه لایک کردین وای عرررررررر

سلام سلام

سیلاااممم

شلامممم🥺می خواستم یچیزی بگمنمیدونم چرا من وقتی که یکی یه خوب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط