{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو رووووح عممممت زندگی...

تو رووووح عممممت زندگی...
دیدگاه ها (۵)

اوخیییییی

خوووجله

عکس نوشته از خودمه زیاد خوب نشده ولی...

مهر منم ^_^

من با تو زندگی کردن و تو این زندگی میخام:)

*زندگی را تو بسازنه بدان ساز که سازند و پذیری بی‌حرفزندگی یع...

..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط