{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💔 K💔

💔 K💔
دیدگاه ها (۳۹)

ولی من برعکس...پیش تو شیطون میخوام باشم:)

میگم این مریضی اسمش چیه؟ هر کی ازت تعریف میکنه به جا ذوق کنی...

فرشته چیه؟!....اون رو زمین...خدا منه:) 💘 🙇 🙇 K🙇

.. تا میام کتابم باز کنم چشم میخوره به اسمت میرم تو یه عالم ...

مخاطب؟ ایده از رو خودش بود😂🩷Nkkkahfrs

j,u,n,g,k,o,o,kددی من🍒❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط