{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من از تو بس که نوشتم تمام مردم شهر...

من از تو بس که نوشتم تمام مردم شهر...

بدون اینکه بدانند میشناسندت...
دیدگاه ها (۱)

جدا از این من و ما و رها ز چون و چرا... کسی نشسته در آن سو...

کی ز سرم برون شود یک نفس آرزوی تو...!

...

:)

بچه ها درسته سه اسلایده ولی خیلی نوشتم و اینکه چشمام داره کو...

اصلا از اینکه اونو نوشتم حس خوبی به خودم ندارم😀

مهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط