{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بالاخرهههههههههههههه

بالاخرهههههههههههههه
دقت کنین پستام از فالوورام کمتره
دیدگاه ها (۰)

من نمیگم سوگنگ افتضاحه فقط من از سوگنگ بدم میاد چون با شعار ...

اره خلاصه برا خودم سانسور کردم😂

اره دیگه

من روبه همه فالوورام🫦اینو ولش شخص مورد نظرتون رو تگ کنین🫦👌🏻

دقت کنین 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط