{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی منو اروم کنه بگین داریم داریم ؟!😆 😊

یکی منو اروم کنه بگین داریم داریم ؟!😆 😊
دیدگاه ها (۱۹)

برید خوش باشید دیگه😂 😂

آری بخور بخواب است گلوله می خورند و آرام می خوابند شهدا شرمن...

فغت 😉 نَ 😂 فقت 😃 برای خندع😃 😅

بیا خرستو بگیر 😉 😉

اگه یه نفر دیگه منو دنبال کنه میشم ۳۰ تایی میشه یکی دیگه منو...

خدا یکی منو جمع کنه از روی زمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط