واقعا براش متاسفم
واقعا براش متاسفم
از حالا دهنشو اماده کرده
احترام به بزرگ تر از خودش نمیذاره
قابل توجه بعضیا
من به شین هی حسودیم نمیشه
کلا ازش خوشم میاد
اگه میخواد حسودیم شه
واسه چی باید بهش حسودی کنم؟؟؟
حالا اون بعضیا کین که رفتن و ثابت کردن که من به شین هه حسودیم میشه
ببینم این کدومتونه؟؟؟
میدونم کی هسی ولی نمیگم
تو هم نمیگی
اخه میترسی
ولی یه حرف بهت بگم که
واقعا برات متاسفم
از حالا دهنشو اماده کرده
احترام به بزرگ تر از خودش نمیذاره
قابل توجه بعضیا
من به شین هی حسودیم نمیشه
کلا ازش خوشم میاد
اگه میخواد حسودیم شه
واسه چی باید بهش حسودی کنم؟؟؟
حالا اون بعضیا کین که رفتن و ثابت کردن که من به شین هه حسودیم میشه
ببینم این کدومتونه؟؟؟
میدونم کی هسی ولی نمیگم
تو هم نمیگی
اخه میترسی
ولی یه حرف بهت بگم که
واقعا برات متاسفم
- ۴.۷k
- ۱۶ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط