ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
خب خب بیاید درمورد ایده ام صحبت کنم
دوبلوری؟ خیلی حرفه خفنیه میدونم.
دوبلور و گویندگی جزوه حرفه های خیلی باحالن و من همیشه بهم میگفتن صدام برای گویندگی خوبه
پس میخوام براتون رمانی که دارم مینویسم رو گویندگی کنم یا بهمون صورت پادکست پست کنم:)
خب خب بیاید درمورد ایده ام صحبت کنم
دوبلوری؟ خیلی حرفه خفنیه میدونم.
دوبلور و گویندگی جزوه حرفه های خیلی باحالن و من همیشه بهم میگفتن صدام برای گویندگی خوبه
پس میخوام براتون رمانی که دارم مینویسم رو گویندگی کنم یا بهمون صورت پادکست پست کنم:)
- ۳.۰k
- ۲۷ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۵)