{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وضعیت نت

وضعیت نت
دیدگاه ها (۳)

#بلو_لاک #ایساگی_یویچی

ژوووووووو..ام..من چیزی نگفتم🫥

ادیت ژدید خودم🤌این یکی رو به جای ایدی همون لقب ادیتوریم رو گ...

از وضعیت نت خسته ام🙃🙃🙃🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط