{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم : تا گل من هست ز

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم : تا گل من هست زندگی باید کرد
دیدگاه ها (۱)

پدرو دختر

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم : تا گل من هست زندگ...

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم : تا گل من هست زندگ...

تو که باشی بس استمگر من جز نفس چه می خواهم ؟

تو گل شقایق ام‌......🌹😍

تا شقایق هست زندگی باید کرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط