{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﻣَﻦ ﻓــﻘــﻂ ﻋــــــــــــــﺍﺷـﻖ ﺍﻳـــــــﻨـَم ؛

ﻣَﻦ ﻓــﻘــﻂ ﻋــــــــــــــﺍﺷـﻖ ﺍﻳـــــــﻨـَم ؛
.
ﺑِﻪ ﻃﺮﻑ ﺑﮕﻢ ﺟﺪﺍﺷﻴﻢ ،
.
ﺑﻌﺪ ﺑـگــه











ﺯِﺭ ﻧـَﺰﻥ ﺑـﻴــا ﺑـﻐﻠـَﻢ ،
ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩﻣﻲ ﺣﺎﻟﯿﺘـِﻪ؟ . . .
خاک تُو سرم ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺷﺎﻧﺴﺎم ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ ﮐـِـ !
ﻃَـﺮﻑ ﻣﻴـﮕﻪ ﺍﻭﮐـﻲ ، ﻫـﺮ ﺟـُﻮﺭ ﺭﺍﺣـﺘﻲ...بــای...

مـَن↜:|
دیدگاه ها (۳)

[γεΙΙοω_иικе]

[нιснναghτ]

[Aиძreαdeиver][ოoძel]

[Freιйძs]

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط