{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شادی را ” تقسیم” خوبی را “تفهیم” و عشق را “تقدیم” کن . .

شادی را ” تقسیم” خوبی را “تفهیم” و عشق را “تقدیم” کن . .
دیدگاه ها (۵)

دقیقا..

سلااام روووز همگییی بخیییر♥♥♥

شادی را تقسیم کن خوبی را تفهیم کن و عشق را تقدیم کن.فقط محضِ...

گفته بودی عشق می کارم به صحرای دلتبید مجنون کاشتی ما را چنین...

معین عزیز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط