{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب... یه سال دیگم گذشت و امسال بزرگ ترین درس زندگیم رو یا

خب... یه سال دیگم گذشت و امسال بزرگ ترین درس زندگیم رو یاد گرفتم:)
ممنونم که کنارم بودین:)))

بیست و یک خرداد ۱۴۰۴
ساعت ۰۰:۰۰
دیدگاه ها (۲۱)

قرار نبود این تابستون اینجوری شروع شه...ادیت خودمه🎀😭از ۱ تا ...

13 سال...خوشحالم از این 13 سال 5 سالش رو پیش شما بودم و شما ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط