ﺧُـــــــــــــــــﺪﺍیـــــا...
ﺧُـــــــــــــــــﺪﺍیـــــا...
ﺳـــــــــﺎﺩِﻩ مـــــی تَـــــﻮﺍﻥ ﻣُــــﺤــــﺎﮐِــﻤـــﻪ ﺍﺕ ﮐَــــــﺮﺩ...!!!!
ﺑــــﺎ ﻫَــــﻤــــﯿـــﻦ ﯾِــــﮏ ﺟُــﻤﻠـــﻪ...
ﺍَﮔَــــــﺮ ﺯﻣــــــﯿــــﻨَـــﺖ ﺟـای خوبی بود؛
خودت به آسمان نمیرفتی....
ﺳـــــــــﺎﺩِﻩ مـــــی تَـــــﻮﺍﻥ ﻣُــــﺤــــﺎﮐِــﻤـــﻪ ﺍﺕ ﮐَــــــﺮﺩ...!!!!
ﺑــــﺎ ﻫَــــﻤــــﯿـــﻦ ﯾِــــﮏ ﺟُــﻤﻠـــﻪ...
ﺍَﮔَــــــﺮ ﺯﻣــــــﯿــــﻨَـــﺖ ﺟـای خوبی بود؛
خودت به آسمان نمیرفتی....
- ۵۱۱
- ۱۵ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط