{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وسط این کهنه میذاشتن میبستن به ما میخواستم بگم ما اینجوری

وسط این کهنه میذاشتن میبستن به ما میخواستم بگم ما اینجوری بزرگ شدیم😂 😂😂😂
دیدگاه ها (۳)

پس ماسک بزنید😂

دوشَت به خواب دیدم و گفتم در آمدیای خوش‌ترین خوش‌آمده ، بار ...

حساب کن چندتا که باید بزنم دیه 😂😂😂

هیچ وقت تکراری نمیشه 😂😂😂😂

اینجوری بزرگ شدیم

#به_وقت_دلتنگی‏نه بچه‌ام که بگم تا بزرگ بشم درست شده، نه پیر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط