با احترام تقدیم به مدیریت محترم ویس جهت اصلاح ویس
با احترام تقدیم به مدیریت محترم ویس جهت اصلاح ویس
ولی خوب تنبیهی برای ما معتادا در نظر گرفتیاااااا
منکه از استخووون درد موردم
وااااای این گلا رو یکی ازم بگیره دستم درد گرفت. هنوز استخونام خوب نشده
خخخخخخ
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ولی خوب تنبیهی برای ما معتادا در نظر گرفتیاااااا
منکه از استخووون درد موردم
وااااای این گلا رو یکی ازم بگیره دستم درد گرفت. هنوز استخونام خوب نشده
خخخخخخ
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
- ۲۶۹
- ۰۶ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط