{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه شبــــ...

همه شبــــ...
با دل دیوانه خود در حرفم...


چه ڪنم جز دل خود
نامه برے نیست مرا...
دیدگاه ها (۱)

یادش بخیر

قشنگه یاد بگیر،

در جهانی که وفا نیست به دل های بشربی نیاز از همه باشی به خدا...

تو مرا دیوانه ی دیوانه ی دیوانه کردی....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط