{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دختر خانم امروزی میخای بگی پسرا یا مردای ما خرابن مگه خود

دختر خانم امروزی میخای بگی پسرا یا مردای ما خرابن مگه خودتو نمیبینی یا میخوای بگی جونای ما بد چشمن یا میخای بگی پسرا یا
مردای ما ندید بدیدو بیچشمو رو هستن
یا نه میخای بگی باکلاسی امروزی هستی میخوام از همین تریبون اعلام کنم نه دختر جون
مشکل از خودته تو خوب باش ما هم خوب میشیم مشکل از پوششته
مشکل از خودته باور کن .
حلا من هیچی از پسر 17 تا 20 ساله
که تازه داره دنیارو میبینه . تازه داره معنی خیلی چیزارو میفهمه چه انتظاری داری
خواستم بگم پسرا خوبن الکی نشینین با دوستاتون بگین فلانی بدچشمه فلانی هیزه .
اون اگه هرچی هست تو باعث شدی.چرا دخترای خوب محل نمیگن
حالا برو با تیپت خوش باش بی غیرتی داداشتو باباتو به مردم نشون بده:-*
ماهم میریم میگیم فلانی عجب گوشتیه😑 😑 😑
دیدگاه ها (۱۱)

اختیاری مثل ترکیس که گندش در اومده 😐 😐 😐

والا نیگا کنید 😐 😐 😐

🤔 🤔 🤔

موی بلند ناخن بلند واه واه واه 😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط