{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام بگم ی حدی بین رابطه هست!

میخوام بگم ی حدی بین رابطه هست!
یعنی حد بین احترام .دوس داشتن و علاقه .و حتی پیام دادن در شبانه روز💫❣
دیدگاه ها (۴)

رفیقتو ک با هیچی عوضش نمیکنی تگ کن🎀⚽️💫🎖

این دوتا همیشه یادت باشه❣🥀

میخندم تا که فکر کنی خوش حالم!😁😄🙂😊🙃😃😪

البته بستگی داره کدوم قیامت !😁😁

میخوام راجب یه موضوعی بگم...بچه ها کیساکی آدم بدی نبود...حتی...

هر موقعه این تصویر رو تو کاور پستام دیدی بترس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط