{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دِل چُو بَستیم بِه خُدا، حَسْبِیَ اللّٰهُ وَ کَفٰی.

دِل چُو بَستیم بِه خُدا، حَسْبِیَ اللّٰهُ وَ کَفٰی.
دیدگاه ها (۰)

مریم عزیزم قربون بودنت خواهری ♥️🥹🌸🤍🌸

داداشم...🤍🌸منوتورا نفس میکشم😘🤍🌸

مریم باتوزندگی میکنم رفیق قشنگم دوست دارم 🥹🌸🍂😘

🌷خورشیدی‌ و ✨ما چو ذره ناپیداییم🌷 سر، بر درِ ✨آستان تو می‌ س...

به کسایی دل بستیم که قستشون رفتن بود 🥀

با ایران بیعت خون بستیماهل بندر و یک دل و یک دستیمبچه‌های خل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط