{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من موقع رانندگی راهنما نمی‌زنم

من موقع رانندگی راهنما نمی‌زنم
چون به جز همسرم به کسی ربطی نداره که من کجا میرم،😄😁

💬

🇵🇸
دیدگاه ها (۰)

✅ تجهیز اف چهارده تامکت ایرانی برای حفاظت از آسمان ایران در...

بدون مخاطب جو گیر نشین و پی وی بنده نیاین ک سرک بکشین آیا جد...

خب عاف نمی زنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط