{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه مدت افم فقت یه سوال اگه از من و آرتان بدون میاد اصلا چ

یه مدت افم فقت یه سوال اگه از من و آرتان بدون میاد اصلا چرا پستام نگاه می کنید و کامنت میزارید؟
دیدگاه ها (۳۱)

من بر گشتم خوب جریان خود کشی فقط به خاطر ویس نبوده.خیلیییی چ...

حال نداشتم براش پس زمینه طراحی کنمخوب شده یا نه؟

می خواستم بگم که می خوام یه ابدیت از ایوری بدم😃

فان

میکاپ

بیاید نصف شبی دنس نگاه کنید😒😒😐😐😁😁لایک و کامنت نمیخوام اصلا ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط