{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناز من....واييي خدايا ديوونشم

ناز من....واييي خدايا ديوونشم
دیدگاه ها (۱۱)

چه جيگره ...وايي

چه نازه تغيير كرده ...واييي

جيگر منه...اوپاي گلم....ميميرم براش

قربون خنده هاش برم...جيگرم

تمام درخواستي ها بمناسبت صدتايي شدنمونننن

ناز ناز ناناناز🤤

#امیرالمؤمنین_حضرت_علی_علیه_السلام در آستانه جنگ خدايا! قلب‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط