{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقایی ، آقا

آقایی ، آقا
دیدگاه ها (۸)

اینم دلواپس و تندرو سالهای نه چندان دور

شهید علی جمشیدی مدافع حرم و از شهدای خان طومانگفتم: کجاگفتا:...

خوابیدن روی سنگ و خاک، با توخواب پر ز آرامش ، بامن نبرد تن ب...

وچرا شهدای مدافع حرم در تهران تشیع نمیشن

به به اقایی خودمممم

اقایی دوماد مامانمون میشی؟

بهبه اقایی🙏🏼😝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط