{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با هم دیگر مهربان باشیم

با هم دیگر مهربان باشیم
دیدگاه ها (۰)

مهربان که باشیم چشم‌هایمان پر می شود از حس خوب آرامش؛مهربان ...

حواسمان باشد...به کوتاهی زندگی..زندگی به همین آسانی میگذرد.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط