مَنَباخ🥹💔 دوستان تایمش شد ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه،
مَنَباخ🥹💔 دوستان تایمش شد ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه،
حالا چرا؟ چون بد جور رکب خوردم (رفرنس داشت)
این خانومی در واقع آقاست😧، و من سر آناتومی گوزپیچ شدم، داشتم نمیفهمیدم
چشماشم چپه، دیگه ماسمالی کردم رفت 🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
راستی، رفتم توی وایتبرد، و
خطاب به اون کسی که روی نقاشی بچهها خط کشیده باید بگم، خیلی خری 🥹💔 برو پاکش کن یا کو_ این کار ته بیشعوری ی
حالا چرا؟ چون بد جور رکب خوردم (رفرنس داشت)
این خانومی در واقع آقاست😧، و من سر آناتومی گوزپیچ شدم، داشتم نمیفهمیدم
چشماشم چپه، دیگه ماسمالی کردم رفت 🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
راستی، رفتم توی وایتبرد، و
خطاب به اون کسی که روی نقاشی بچهها خط کشیده باید بگم، خیلی خری 🥹💔 برو پاکش کن یا کو_ این کار ته بیشعوری ی
- ۶۱۸
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط