{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکوت میکنم در حد فریاد :/

سکوت میکنم در حد فریاد :/
دیدگاه ها (۰)

ابهت دابی به فنا رفت :/

بسی زبیا وی درحال عر زدن:/

خدایا بسه دیگه

هرکی قضیه رو فهمید بیاد باهم بریم جهنم :/💔💔

《چارلی چاپلین 》«گاهی سکوت فریاد می‌زند.»#poni

و سکوت کردم چنان که فریاد هایم را هیچکس نشنید

دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد بسیار سنگین‌تر از دردی ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط