{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مَن ازش‍ مُتِنـفرَم‍؛

مَن ازش‍ مُتِنـفرَم‍؛
وَلی‍ عاشـقشم‍[....]
وَ چون نمـیتونـم ازش‍ مُتِنـفرَ باشم‍[....]
از خودم‍ مُتِنفـرَم‍[....]
باحال بود گذاشتم خودمو نمیگما:|
دیدگاه ها (۱)

بچمووون

خودم کشیدممم^____^چطورههه؟؟؟

من روبه خودم : هعیی خب کسی رو نداشتم ولی بازم خودمو رو داشتم...

ذات هوش مصنوعی ایرانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط