{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا رفیق من لا رفیق له ...

یا رفیق من لا رفیق له ...
دیدگاه ها (۳)

هر چی که دارم مال تو...

روزهای خوب خواهند آمد ...اندکی #صبر ...

…#فَصَبْرٌجَمِیلٌ...

#کلام_امیر#شیعه#یا_علی#عضو_کم_سپاس_بدن #چشم

یا رفیق من لا رفیق له...#شب_جمعه#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله...

هعیییی آه له له له لاسسس له له له آه له له لاسسس🐥

عو لِه له له له له له له له 🗣✌🏻موهتوا💆🏻‍♀️💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط