{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از درخـتی پٌرسیدم ...

از درخـتی پٌرسیدم ...
چرا "پیــر " شدے ...
خنده تلخے " ڪرد و ...

گفــت :
وقتے تو "رفتے" ...
"عشقت" با "ديگرے "...

زیر "ســايہ" ام ...
مے نشست و بہ تو "میخنديـد"
دیدگاه ها (۱)

همیشه اونی ک میخوای بمونه میره

💕ادمهاي مهربان زندگيتان قرص هاي آرامبخش بدون عوارض هستند قدر...

پست میزارم لفت میدین😐 نمیزارم لفت میدین😢اهنگ میزارم لفت میدی...

آرزو میکنمآرزوی کسی باشین کِ آرزوی داشتنشو دارین

فرشته کوچولو(۲) .......پارت ۱۹

ابلیس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط