{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هق هق .. تو تابستون سرما خوردم

هق هق .. تو تابستون سرما خوردم
دیدگاه ها (۸۱)

*-*

فالو کنیییییید @juniorgot7. ای خدا مرگ من فالووو کنید

نم نم جاتون خالی *-*

خییلی خوبه ... مخصوصاً اون تیکه ک میگه دو سه و چهار پنج و شی...

سرما خوردم 😑

وای آخ آخ سرما خوردم🤧🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط