.تازه اینکه دانسته شود خداوند اوج رحمت است به شرطی که ما
.تازه اینکه دانسته شود خداوند اوج رحمت است به شرطی که ما و شما درراه گمراهی قدم برنداریم بسیار هم توبه پذیر و مهربان می باشد که او ازآن طرف بالا صخره ی اولی نه بلکه دومی (بالای) آن طرف پل صرات بهشت گذاشته است که همانا یاران خدا می روند چون وارد شوید بی نهایت زیبا است چنین است که از همان در ورود آرامش است که این آرامش حتی بر دل مسلمان و آزاده می نشیند چنانکه همانا از هزاران موسیقی زیبا هم زیباتر است که هم صدای قرآن بیشترین شباهت دارد اما این صدای قرآن است که صدای قرآن حضرت محمد (ص) است که چنان می پیچد که از هر زیبایی بالاتر است و نگاه آنجا آنقدر نورانی است که همچون مروارید می درخشد چنانکه چشمان بهشتیان انگار از زره پر شده است که این مروارید را می بیند اما چشمانش را آسیب نمی رساند اول از همه فرشته ای براو سلام می فرستد بعد او را به سوی جایگاهش همراهی می کند اما رسیدن دیگر طی نیست درمدتی کوتاه می رسد به جایگاهش اول ازهمه با خدا ارتباط درقیامت بود بعد معصومین و فرشتگان است که بهشتیان میهمانی معصومین می شوند این را واقعا می بینند که امیدوار شوید و اشتیاق بیابید که بدانید آنان که درجات بالا دارند به سوی درجات می روند آنقدر که با نور خدا ملاقات می کنند و همه خوبی ها را درگرویش را با اینکه می دانند هست می یابند و خدا را می گیرند بدین چنین اینان درهای بهشت بر اینان گشوده است و رودی از عسل است که می توان مصرف کرد و بسیار می گیرد چنین رود از میان بهشت عبور می کند تمام بهشتیان می توانند چند مدت کوتاه به دجات بالاترشان بروند اما نمی توانند برای همیشه همچون کسانی تلاش کرده و نیکوکاری کرده اند برسند چون آنان مستحقشان بودند پس یک مدت کوتاه یک کم درجه می تواند وارد درجه ی بالا بشود برای میهمان نه جایگاه چنین است که بهشت خود برای خودش انگار یک عالم است که همانا هم می خواهید از آسمان و زمین نعمت بیاید بی کران باید نیکوکاری کنید با باور به حق که درملاک انسانی این دارید که نیکوکاری شما فروتنی واقعی باشد چنانکه این است دربرابر دشمنان خدا فقط کبیرایی داشت بدین چنین راز نعمت از آسمان و زمین ریختن و آمدن محقق می شود این تضمین است که همین الان دفعتا نیست دردنیا باید نه ریاضت خرافه بلکه ریاضت رنج فروتنی کردن داشت درهمان وضع فروتنی ناامیدی نباشد بلکه هم کوچک دانستن خود دربرابر خدا و معصومین است که درهمان حال حفظ ناامید نشدن که عزت نفس داشتن یعنی بتوان عزت نفس داشت و فروتن هم بود که بدین چنین درقلب و عمل با عزت فروتن بود که هم همیشه همچون تلاش کردن و داشتن برای بالاترین نمره آوردن و بالاترین نمره گرفتن و نسبت به خود جزء مجبور داعی پایینترین نمره بودن است همانا می باشد)
بدانید که این مطالب اگر خود قرآت قرآن شود جرعه ای از نقطه ای آن نیست
اینکه دانسته جامعه دینی وقرآن کریم براساس ذهنیت بحق (ذهنیت خالص حقیقت که معمولا به دینی آید) را بخواهیم برقرار کرده باید به چهارده مورد که باید خلاصه کرد می کنیم :
۰_ ذهنیت روال اثبات ملاک حقیقتی که منجر به دین مبین اسلام ناب محمدی شود که این پشتوانه ی ملاک و امتدادش است که روی ثابت درروال تکلیف لازم حتمی الهی می باشد.
۱_ اندیشه قرآنی و دینی ۲_ گفتار قرآنی و دینی ۳_ باور قرآنی و دینی ۴ _ رفتار قرآنی و دینی ۵_ معرفت قرآنی و دینی ۶_ باور قرآنی و دینی ۷_ اخلاق قرآنی و دینی ۸_ وجدان قرآنی و دینی ۹_ ایمان قرآنی و دینی ۱۰_ خانواده ی قرآنی و دینی ۱۱_ سبک زندگی قرآنی و دینی ۱۲_ اقتصاد قرآنی و دینی ۱۳_ سیاست قرآنی و دینی ۱۴_فرهنگ و جامعه ی قرآنی و دینی
اگر همه این موارد تحقق یابد ان شاء الله ما شاهد تولد امت قرآنی درسر تا سر جهان خواهیم بود امیدواریم که آموزش قرآن و این فراتر از صرف قرآت صور قرآن باشد و با تدبر درآیات الهی همه ی ما به هدف بلند ان شاء الله برسیم یا دست یابیم می باشد.
که اکرمترین مردم بین مردم همچون انبیاء بلندمرتبه ترین مردم بعد از انبیاء و پیامبر اول علما دین هستند بعد حاملان قرآن و بین علما و حملان قرآن حقیقی چهار شاخصه می شمارند ۱_خارج می شوند همچون انبیاء ۲_ محشور می شوند با انبیاء ۳_ با راه و صرات انبیاء ۴_ مزد و پاداش انبیاء الهی را دریافت میکنند.
خوشا به حال اهل دین وقرآنیان از قرات حقیقی و نگهبانان ارزشهای دین که همانا دارنده ی این نعمت بسیار والا باشید.
دانسته انسان اشرف مخلوقات است نه روح خدا بلکه روح از خدا است که همین اشرف مخلوقات خود بهترین حساب تقویم که درملاک انسانی است که فیروزه ای است نه آبی یخی که مالکیت دجال است که خدا روح با جسم انسان محتوایش است که چنین مقبول نیست اما روح از خدا و جسم انسان همانا که این درملاک انسانی است یا بهترین تقویم که منظور اشرف مخلوقات است که فیروزه ای با طلایی مایل ب
بدانید که این مطالب اگر خود قرآت قرآن شود جرعه ای از نقطه ای آن نیست
اینکه دانسته جامعه دینی وقرآن کریم براساس ذهنیت بحق (ذهنیت خالص حقیقت که معمولا به دینی آید) را بخواهیم برقرار کرده باید به چهارده مورد که باید خلاصه کرد می کنیم :
۰_ ذهنیت روال اثبات ملاک حقیقتی که منجر به دین مبین اسلام ناب محمدی شود که این پشتوانه ی ملاک و امتدادش است که روی ثابت درروال تکلیف لازم حتمی الهی می باشد.
۱_ اندیشه قرآنی و دینی ۲_ گفتار قرآنی و دینی ۳_ باور قرآنی و دینی ۴ _ رفتار قرآنی و دینی ۵_ معرفت قرآنی و دینی ۶_ باور قرآنی و دینی ۷_ اخلاق قرآنی و دینی ۸_ وجدان قرآنی و دینی ۹_ ایمان قرآنی و دینی ۱۰_ خانواده ی قرآنی و دینی ۱۱_ سبک زندگی قرآنی و دینی ۱۲_ اقتصاد قرآنی و دینی ۱۳_ سیاست قرآنی و دینی ۱۴_فرهنگ و جامعه ی قرآنی و دینی
اگر همه این موارد تحقق یابد ان شاء الله ما شاهد تولد امت قرآنی درسر تا سر جهان خواهیم بود امیدواریم که آموزش قرآن و این فراتر از صرف قرآت صور قرآن باشد و با تدبر درآیات الهی همه ی ما به هدف بلند ان شاء الله برسیم یا دست یابیم می باشد.
که اکرمترین مردم بین مردم همچون انبیاء بلندمرتبه ترین مردم بعد از انبیاء و پیامبر اول علما دین هستند بعد حاملان قرآن و بین علما و حملان قرآن حقیقی چهار شاخصه می شمارند ۱_خارج می شوند همچون انبیاء ۲_ محشور می شوند با انبیاء ۳_ با راه و صرات انبیاء ۴_ مزد و پاداش انبیاء الهی را دریافت میکنند.
خوشا به حال اهل دین وقرآنیان از قرات حقیقی و نگهبانان ارزشهای دین که همانا دارنده ی این نعمت بسیار والا باشید.
دانسته انسان اشرف مخلوقات است نه روح خدا بلکه روح از خدا است که همین اشرف مخلوقات خود بهترین حساب تقویم که درملاک انسانی است که فیروزه ای است نه آبی یخی که مالکیت دجال است که خدا روح با جسم انسان محتوایش است که چنین مقبول نیست اما روح از خدا و جسم انسان همانا که این درملاک انسانی است یا بهترین تقویم که منظور اشرف مخلوقات است که فیروزه ای با طلایی مایل ب
۵۳۴.۴k
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.