{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کـــفشــــام *__*

کـــفشــــام *__*
چطوره؟!
دیدگاه ها (۱۱۵)

من+++ پرنسسم+++نه به خاطــــــر تو . . .به خاطر این که+++ با...

هرچه مغرور تر باشـــــی ،تشنه ترند برای با تو بودن...و هرچه ...

جــــونزعاغا عاشق طعـم تلخــ آخرشم

سلام ساخت خودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط