{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو پس پرده چه دانی که، که خوب است و که زشت

تو پس پرده چه دانی که، که خوب است و که زشت
دیدگاه ها (۰)

ساکت بودم، کور نه

و خداست که کارساز هر چیزی‌ست

آقا رضا؟ اونجا چیکار میکنی؟ آقا رضا؟ کار زشت؟ کار زشت نکن خو...

میدونم زشت بودم ولی خوب😅🤦‍♀️☺️

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانیگذر به کوی فلان کن در آن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط