{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا ، دستهایی دارم خالی رو به سویت ، و عزیزانی دارم بهت

خدایا ، دستهایی دارم خالی رو به سویت ، و عزیزانی دارم بهتر از گلبرگها .... از هر آنچه خودت نیک تر میدانی ، از آنان دریغ مکن ... !
دیدگاه ها (۲)

تو را دوست داشتن اگر یک خطاست ، به تعداد قطره های باران خطا ...

سلام و درود بر تو که چون مرواریدی زیبا و بینقص هستی. و زیبای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط