درود . منو بخاطر فعالیت نکردن ببخشید .
درود . منو بخاطر فعالیت نکردن ببخشید .
دلیل اینکه فعالیت نمیکنم به خاطر امتحان نیست بخاطر اینه که هیچ ایده ای ندارم .
ببخشید :))
دلیل اینکه فعالیت نمیکنم به خاطر امتحان نیست بخاطر اینه که هیچ ایده ای ندارم .
ببخشید :))
- ۲.۰k
- ۱۵ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط