{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

barooooooni 36739722

دیدگاه ها (۷)

یه وقتایی باید رفت … !اونم با پای خودتباید جاتو تو زندگی بعض...

؟؟؟

زندگی....

🌹🌹❤❤اینم یه پست به افتخاره مادرا🌹🌹❤❤

قلب انسان درجانب چپ او است. طواف از جانب چپ، نشان تسلیم کردن...

سلام حاج آقا 🥺😭🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط