{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از خودم بدم میاد وقتی ازش خوشم میاد...❄ ️

از خودم بدم میاد وقتی ازش خوشم میاد...❄ ️
دیدگاه ها (۱)

گاهی یه عمر منتظر می مونیم تا برگرده محلش نزاریم...❄ ️

بدترین "بله" اونیه که قبلا جانم بوده...❄ ️

بعضی از فکرها تو سر آدم، خیلی دیرتر از پلاستیک تجزیه میشن......

این روزا سقف آرزومون این شده که وقتی طرف آنلاینه اول پیام تو...

هم ازش بدم میومد هم خوشم میومد🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط