تو مثل دلبری های
تو مثل دلبری های
پاییز می مانی
آدم نمی داند بودنت را نگاه کند
یا بغل بغل
عاشقانه ببوستت
یا اینکه
کوچه
به کوچه
دلبرانه در آغوشت بگیرد....
❤️
پاییز می مانی
آدم نمی داند بودنت را نگاه کند
یا بغل بغل
عاشقانه ببوستت
یا اینکه
کوچه
به کوچه
دلبرانه در آغوشت بگیرد....
❤️
- ۲.۴k
- ۰۹ آبان ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط