{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#فوتو‌شعر

#فوتو‌شعر

نه، نمی توانم فراموشت کنم
زخم های من بی حضور تو
از تسکین سر باز می زنند.

👤#شمس_لنگرودی
دیدگاه ها (۰)

#سخنکافی است بدانیم چه می‌خواهیم. آنچه می‌خواهیم تنها این اس...

از دوست خوبمان #کپتان_حسام♡

#گنجمبین به جرم تهی‌دستی‌ام حقیر که منبه جای هرچه توان داشت،...

#تفکرانه🔺لطفا برداشت خودتون رو از این تصویر بنویسید.(☝️)

کپشن مهم !!!

🌱🍒سر عاشقی سلامتباز هم سلامت می کنم.🌱🍒#believeme

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط