{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

((:

((:
دیدگاه ها (۱۸۶)

(:کیا آبانی هسستن؟؟؟

الغوث خلصنا من النار یا رب

سهلااااااام من بررگشتم نت نداشتم تو دلیااا(♥)

ی سلام بکنیم ببینم چندتا رفیق جواب میده ((:

🤍🖇تنها چیزی که منو به این زندگیوصل می‌کنه، دوست داشتنِ توئه.

طُ همون نیمه ی گم شدمی🫀💌🫂

شرایط بهونست. اونی که بخوادت میمونه👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط