خدایا!!
خدایا!!
.
اگه عشقم راازم بگیری،
دنیای راکه با دستانت ساختی ویران می کنم،
خط ونشان جهنمت رابه رخم نکش،
که یک تارمویش می ارزد به هــــمـه ی
دنیـــــایــــت....
.
اگه عشقم راازم بگیری،
دنیای راکه با دستانت ساختی ویران می کنم،
خط ونشان جهنمت رابه رخم نکش،
که یک تارمویش می ارزد به هــــمـه ی
دنیـــــایــــت....
- ۹۲۳
- ۰۳ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط