{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شدم یه مریض

شدم یه مریض


که تو ICUنیست. ...

ولی رو کاناپه

تو کماست
دیدگاه ها (۹)

به ما خسته ها.....همیشه...........تهمت مغرور بودن زده میشه

کامنت لطفا...

..

.

شوگا: می‌دونین، یه چیزی هست به اسم «بیماری تور»… همیشه وقتی ...

سم شیطان کش

#طنز# #انیمیشن# #سم# #مارکو#این شخصیت خود هستمچند وقت نبودم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط