{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام… .

سلام… .

هیچ عاشقی
بیچاره تر از عاشقی نیست
که هم گول می خورد
هم عشق می دهد
هم تنهاست...
دیدگاه ها (۱)

من… .

..

..

رضا روحانی دیشب گفت که یک عکس دارم که توش موهام مثل موهاته خ...

بیچاره دلم که اینقدر تنهاست...

آهنگ زیبای رسوا از بانو شهره

"عاشقی را لایق هر کار و هر پندارنیست؛عاشقی کردار میخواهد! فق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط