قبل تر ها طاقت نداشتم ببینم یکی از من ناراحته و همش شروع
قبل تر ها طاقت نداشتم ببینم یکی از من ناراحته و همش شروع میکردم به توضیح دادن . . . من اشتباهی نکرده بودم اما توضیح میدادم که کدورت و سوءتفاهمی نباشه !
بعدها فهمیدم هر چقدر بیشتر توضیح میدم اوضاع بهتر که نمیشه هیچ خراب تر میشه . . . میدونی چرا ؟؟
چون توضیح دادن اضافی نشونه ضعفه ، چرا که تلاشیه برای راضی نگه داشتن دیگران . .
کسی که دوست تو نباشه حتی با شنیدن منطقیترین توضیحات باز هم اونا رو نمیپذیره ، و اونی که دوستته اصلا نیازی به توضیح نداره !
اگر از نظر خودتون کار اشتباهی نکردید ، توضیح ندید . . . توضیح دادن زیادی ، آدمارو طلبکار می کنه؛
چرا توضیح اضافی بدیم ؟
ما مسئول کجفهمی و نفهمی دیگران نیستیم !
21.09.1400
1:56
بعدها فهمیدم هر چقدر بیشتر توضیح میدم اوضاع بهتر که نمیشه هیچ خراب تر میشه . . . میدونی چرا ؟؟
چون توضیح دادن اضافی نشونه ضعفه ، چرا که تلاشیه برای راضی نگه داشتن دیگران . .
کسی که دوست تو نباشه حتی با شنیدن منطقیترین توضیحات باز هم اونا رو نمیپذیره ، و اونی که دوستته اصلا نیازی به توضیح نداره !
اگر از نظر خودتون کار اشتباهی نکردید ، توضیح ندید . . . توضیح دادن زیادی ، آدمارو طلبکار می کنه؛
چرا توضیح اضافی بدیم ؟
ما مسئول کجفهمی و نفهمی دیگران نیستیم !
21.09.1400
1:56
- ۳.۹k
- ۲۱ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط