{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ویسگون باشد ارزانی خوبان و دهه هشتادی ها و کره ای ها 😊✋

ویسگون باشد ارزانی خوبان و دهه هشتادی ها و کره ای ها 😊✋
دیدگاه ها (۹۷)

بزرگ مرد 🙁🙁🙁🙁😷😷😷😷😷😷🤮🤮🤮🤮🤮🤮

اینم به مناسبت بازگشتم 😁😁😁👏👏👏شاد باشید 😁😁😁😍😍😍البته بازنگشتم ...

بیش از دو سال گذشت یعنی 🙁🙁⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩😢😢😢😢

باید خدا شوی که بفهمی علی که بود 😍😍😍

گنگ دهه هشتادی ها😂

دهه هشتادی ها چقدر زود بزرگ شدند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط