{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:|||

:|||
دیدگاه ها (۱۳)

زاغکی ماله برازجون سر فلکه گنجی نشسته بی هی سی خوش گرده میخ...

معلمم به خط فاصله می گفت خط تیره، خوب می دانست فاصله ها چه ب...

خخخ

دیشــــــب

◄°l||l° لایک و ؋ـالو یاבت نرـہ بامرامـ‌‌ـ‌ـ °l||l°►

اعتماد 😁😅

🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤭🤭🤭🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط