آدم وقتی یه بازی رو شروع میکنه نمیدونه تهش چی میشه..میبره
آدم وقتی یه بازی رو شروع میکنه نمیدونه تهش چی میشه..میبره یا میبازه..😔 من باختم بازیه زندگی رو..من از زندگی یه بار ضربه خوردم ولی آدم نشدم و دوباره ضربه خوردم امیدوارم این بار اگه زنده موندم آدم بشم
- ۳.۲k
- ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط