{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم وقتی یه بازی رو شروع میکنه نمیدونه تهش چی میشه..میبره

آدم وقتی یه بازی رو شروع میکنه نمیدونه تهش چی میشه..میبره یا میبازه..😔 من باختم بازیه زندگی رو..من از زندگی یه بار ضربه خوردم ولی آدم نشدم و دوباره ضربه خوردم امیدوارم این بار اگه زنده موندم آدم بشم
دیدگاه ها (۳)

عااالیه👌

از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را  دلگرمی ...

(new post)

یه کشف خیلی بزرگ کردممم(البته از همون ابتدا بازی کشف کردم ول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط