{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

او خدای گرگها هم هست...

او خدای گرگها هم هست...
دیدگاه ها (۵)

امشب پستام گرگ و میشی شد خخخخ

ﺳﯿﺎﻩ ﭘﻮﺷﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﺑﻪ ﺟﻨﮕﻞ ﺁﻣﺪ ... ﻣﻦ ﻫﻢ ﺍﺳﺖ ﻭﺍﺭ ﺑﻮﺩﻡﻭ ﺗﻨﻮﻣﻨﺪ!...

تنهایی

بگذار فکر کنند مغروری

مهربانیت را شکر 🙏💚🦋شکر خدای زیبایم راشکر خدای رزاق راشکر خدا...

بانو آجین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط